Friday, November 20, 2015

Kasih Sayang Seorang Suami Terhadap Isterinya.


Jom baca kisah ini......

Saya seorang isteri yg tidak memahami tentang apa tu takaful telah diberitahu oleh suami bahawa bercadang utk ambil takaful.

Tetapi sebab tak faham saya tidak benarkan suami saya ambik sbb pendapatan kami tak byk .. jadi agent itu dtg utk bg terangkan kpd saya.. berkali dia cuba dtg tp saya tidak mahu jmpe .. tp akhirnya agent itu dtg jg tanpa dijemput buat saya tergamam.. saya rasa marah dan terus memaki agent tersebut dgn kata yg pedas.

Tanpa saya sangka selepas 6 bulan suami terlibat dlm kemalangan dan mendapat rawatan di hospital Kpj.. saya hairan kenapa dia dibawa ke hospital swasta.. tp mungkin ingat company yg akan byr.. tp dlm 2 hari suami meninggal dunia.. saya sgt sedih..

Dlm sebulan saya dikunjungi oleh seseorang yg saya amat kenali.. dia dtg menyerahkan cek..saya terkejut dan tidak memahaminya.. agent itu berkata dia minta maaf krn suami dia terpaksa  mencarum dlm takaful secara senyap2 krn tidak mahu saya tahu.. alangkah terperanjatnya cek tersebut atas nama saya sebyk rm 100 ribu.

Saya menangis semahunya krn org yg saya hina utk telah meringankan beban saya.. syukur wpun suami telah tiada tetapi anak2 saya boleh mendapatkan segala keperluan utk persekolahan dan saya tetap dpt tinggal di rumah skg . Skg tahulah saya apa itu takaful.. hadiah seorang suami yg bertanggungjawab serta yg sayang kpd keluarganya. Terima kasih sgt kpd agent tersebut .......

P/S: KAMI PRIHATIN TENTANG MASA DEPAN ANDA... ADAKAH ANDA JUGA PRIHATIN TENTANG HIDUP ANDA KELAK???  JIKA YA, IZINKAN KAMI MEMBANTU ANDA....


  • SEKIRANYA ANDA MASIH LAGI TIADA PERLINDUNGAN TAKAFUL, anda boleh ☎ menelefon saya sekarang, In Shaa Allah saya boleh membantu anda mulai hari ini..

SHARING IS CARING!!!! 


HUBUNGI SAYA
CHICY (0122272334)

📌 OFFICE CHERAS PERDANA 
📌 JALAN AMPANG, KL

#richgenerationgroup
#Takafuladvisor
#Greateasterntakaful
#championagency
#medicalcardterbaik
#topagent
#topproducer
#greateastern

No comments: