Wednesday, June 24, 2015

Manfaat Tuntutan Bagi Penyakit Kritikal Peringkat Awal


Soalan kuiz saya pada kali ini.. Senaraikan syarikat takaful mana yang sudi memberi manfaat tuntutan bagi penyakit kritikal di peringkat awal? Jawapan saya ialah TIADA..Sebabnya, hanya Great Eastern Takaful satu-satunya yang menawarkan manfaat bagi tuntutan penyakit peringkat awal.

Kenapa mesti penyakit peringkat awal?
Saya bagi contoh. Andai kata hari ini kita di ‘diagnose’ sakit buah pinggang, yang mana sebelah buah pinggang kita telah rosak dan perlu dibuang.

Tidak dinafikan, memang semua takaful mahupun insurans menawarkan manfaat bagi penyakit kritikal, akan tetapi..apa yang bagusnya ialah, Great Eastern Takaful lebih memahami keperluan pelanggannya dengan memberi pampasan atau sejumlah wang apabila sebelah buah pinggang kita terpaksa dibuang TANPA menunggu sebelah buah pinggang lagi rosak atau dengan kata lain, Great Eastern Takaful akan memberi pampasan apabila kita di’diagnose’ dengan penyakit kritikal dari peringkat awal lagi tanpa perlu menunggu penyakit kita berada di peringkat akhir serta tidak boleh diubati lagi.. Pernahkah anda terbaca arikel yang saya paparkan di bawah?

Bayangkan, wanita ni dah ada 3 polisi, tapi satu polisi pun tak cover penyakit kanser peringkat awal beliau.. Sekiranya anda juga turut concern mengenai pampasan penyakit kritikal untuk meringankan biaya perubatan anda, carilah takaful yang boleh bagi coverage sedari peringkat awal lagi.

Utk bantuan Dan keterangan lanjut anda Bole hubungi saya Di 0122272334.

RGG champion agency 
top takaful producer 
simpanan masa depan anda terjamin bersama great eastern takaful

MISSION TO BE COMPLETE
HELP PEOPLE! 
SAVE THEM! 
TO BE LIFE GREAT!!!! 

No comments: