Friday, August 2, 2019

Ringkasan Mengenai Perunding Takaful


Sebagai seorang Perunding Takaful di bawah naungan nama yang dihormati di industri takaful, anda akan mendapat pengalaman baru dan menikmati pelbagai cabaran.



Permulaan Baru Untuk Mereka Yang Bersungguh-sungguh
Dengan gabungan jenama yang mantap, kaya dengan sumber latihan, dan laluan kemajuan kerjaya berstruktur, Great Eastern Takaful akan membantu meletakkan anda di laluan kerjaya yang betul.

Kami percaya bahawa mempunyai agensi yang betul boleh memacu budaya yang dinamik. Kami sentiasa mencari mereka yang mempunyai minat bersungguh-sungguh, pencetus idea dan cara baru dalam melakukan sesuatu.

Di Great Eastern Takaul, kami bukan sahaja menawarkan akses untuk penyelesaian terbaik kepada para pelanggan kami, malah lebih lagi. Kami bertekad untuk membantu para pelanggan kami untuk hidup lebih baik dan kami berbangga kerana telah memenangi beberapa anugerah yang mengesahkan kami sebagai pemimin dalam pasaran takaful, termasuklah diiktiraf sebagai Pengendali Takaful Terbaik beberapa kali.

Sertai kami sebagai Perunding Takaful
Jika anda ingin menjadi sebahagian daripada agensi Perunding Takaful yang berpengalaman dan menikmati kejayaan dan ganjaran kewangan dengan pantas, sila isikan borang atas talian kami.

No comments: