Tuesday, September 17, 2019

TRIO Harapan – Tawaran Terhad


Dapatkan Pelan TRIO untuk Melindungi 3 Keperluan anda.

Sediakan payung sebelum hujan. Sebab itu pelan TRIO Harapan membantu anda menyediakan perlindungan yang mencukupi untuk 3 keperluan ini; perlindungan individu, perubatan dan penyakit kritikal. Penuhi harapan dan impian kehidupan anda dengan tenang kerana anda telah menyediakan perlindungan menyeluruh bukan sahaja untuk diri anda tetapi juga untuk orang yang disayangi.

Untuk masa terhad, dapatkan khidmat DoctorOnCall secara PERCUMA* apabila anda menyertai Kombo Trio Harapan dari 1 September hingga 31 Disember 2019. Buat temujanji dengan Saya sekarang untuk dapatkan maklumat lanjut.

Tawaran Terhad!!!

*Tertakluk pada terma dan syarat.



Manfaat-manfaat Utama

i-Gr8 Harapan – Perlindungan tinggi untuk keperluan anda dan orang yang disayangi.
  1. Caruman rendah untuk perlindungan tinggi - Dapatkan perlindungan untuk RM2 sehari untuk perlindungan sehingga RM1 juta.
  2. Manfaat Hilang Upaya Penuh dan Kekal (HUPK) - Jika berlaku HUPK sebelum tempoh ulangtahun sebelum umur 70 tahun hari lahir berikutnya, Jumlah Perlindungan Asas akan dibayar.
  3. Manfaat Kematian - Sekiranya berlaku kematian sebelum tempoh matang sijil, Jumlah Perlindungan Asas akan dibayar. Jika jumlah caruman yang dibayar lebih tinggi daripada Jumlah Perlindungan Asas ketika kematian berlaku, jumlah caruman akan dibayar.
  4. Manfaat Kematian Akibat Kemalangan - Selain Manfaat Kematian, waris anda akan menerima sehingga 300% daripada Jumlah Perlindungan Asas sekiranya berlaku kematian akibat kemalangan sebelum umur 70 tahun hari lahir berikutnya.
i-Great MediHarapan – Pelan Perubatan dengan Memikirkan Anda dan Keluarga.
  1. Pelan perubatan sehingga umur 100 tahun - Nikmati perlindungan dan manfaat perubatan sehingga anda berumur 100 tahun hari lahir berikutnya.
  2. TIADA HAD Seumur Hidup Keseluruhan - Pelan ini tiada had seumur hidup keseluruhan.
  3. Deduktibel RM300 untuk setiap ketidakupayaan - Bayar hanya RM300 untuk bil hospital anda untuk setiap ketidakupayaan bagi manfaat tertentu yang dilindungi dan kami akan langsaikan selebihnya.
  4. Diskaun Keluarga 5% - Nikmati diskaun keluarga 5% apabila anda menyertai pelan ini untuk pasangan serta ahli keluarga anda.

i-Great HarapanCI10 – Perlindungan Untuk Keutamaan Dalam Kehidupan Anda.
  1. Perlindungan untuk 10 Penyakit Kritikal Utama - Pelan ini memberi perlindungan untuk 10 penyakit kritikal yang paling biasa berlaku seperti strok, serangan jantung, kegagalan buah pinggang, kanser dan lain-lain.
  2. Caruman Berpatutan - Dapatkan perlindungan dengan RM2.50 sehari.
  3. Melengkapi Pelan Perubatan Anda - Manfaatkan pelan ini untuk melengkapi pelan perubatan anda supaya anda masih mempunyai bantuan kewangan setelah menyelesaikan bil hospital anda.

Klik Untuk Ketahui Lebih Lanjut:


No comments: